השכרת קטנוע באמלפי

השכרת קטנוע באמלפי

חוף אמלפי בדרום איטליה הוא אזור מרהיב ביופיו, המפורסם בזכות הנוף המדהים שלו, העיירות הציוריות והאוכל המדהים! אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את האזור הזה היא ע”י השכרת קטנוע או אופנוע באמלפי. אישית ממליץ על השכרת וספה באזור אמלפי, מסיבה שוספה זה איקוני לאזור,איטלקי ומצטלם הרבה יותר טוב מאשר קטנוע רגיל. אבל בכל מצב אם יש באפשרותכם להשכיר קטנוע, אל תפספסו זאת אחת האטרקציות היחודיות, המרגשות ורומנטיות ששווה לחוות!

יתרונות השכרת קטנוע

להשכרת קטנוע או אופנוע בדרך אמלפי יש יתרונות רבים. בראש ובראשונה, זוהי דרך מהנה ומרגשת לחקור את הכבישים המפותלים, הנופים המדהימים שנחשבים מבין היפים בעולם ונרשם כבר בשנת 1997 כאתר מורשת של אונסק”ו. עם קטנוע/אופנוע, תוכלו לנווט בקלות בין העיירות הקטנות שנמצאות לאורך כל החוף אמלפי, לעצור כדי להתרשם מהנוף המדהים או להינות מארוחה טעימה באחת המסעדות המקומיות. בתקופת הקיץ הדבר עד בלתי אפשרי לשוכרי רכב לעומת משכירי האופנוע.

נסיעה על וספה - יציאה מעיר אמלפי

השכרת קטנוע או אופנוע באמלפי

להשכיר כל סוג רכב באזור אמלפי יחסית יקר, יש ביקוש גבוהה וזמינות נמוכה. מה שאני ממליץ בחום זה להשכיר בעיירה כמו סורנטו או אפילו נאפולי. כמו שאמרתי,אני אישית ממליץ על השכרת וספה באמלפי כי זה פשוט הכי סטייל וגם מצטלם יפה. 🙂

אמלפי סורנטו נאפולי
*מנאפולי מומלץ להשכיר אופנוע מסיבה שבכבישים מהירים אסור להיכנס עם קטנוע! ניתן להשכיר אופנוע בנאפולי כאן

למשכרי רכב דו-גלגליים לא חלים הגבלות באזור אמלפי לעומת רכב!
חוקי תנועה באזור אמלפי וסורנטו (אמצע אפריל עד ספטמבר)

אם אתם מעוניינים להשכיר רכב באזור, קרוא את הפוסט השכרת רכב בנאפולי.

מפת אזור אמלפי

הכביש העיקרי שעובר בדרך/חוף אמלפי נקרא SS163 (מתחיל מסורנטו עד כמעט סלרנו)

שימו לב! בהרבה עיירות בחוף אמלפי יש אזורים מוגבלים הנקראים (Zona traffico limitato) – ZTL .כניסה לאזורים אלה מורשים רק לתושבי העיר, ניתן להיכנס ללא תושבי העיר מעבר לשעות המצויינות בתמרור.

תמרור ZTL תמיד יהיה מוצב בכניסה לאזור האסור. יכול להיות השלט יראה אחרת עם פרטים נוספים כמו שעות שבו הוא פועל. אל תנסו להיכנס מתי שאסור, יש מצלמות והדוח יגיע.

כניסה ZTL באזור אמלפי

סיור יומי פרטי על וספה

למי שאין את האפשרות להשכיר קטנוע ורוצה בכל זאת לחוות,להנות ולראות את הנופים המרשימים מזוויות פנורמיות, ניתן לקחת סיור. בסיור הזה אתם לא נוהגים, אתם יושבים מאחור.
איסוף והחזרה בפוזיטנו, ארוך הסיור בערך 6 וחצי שעות.

השכרת אופנוע באזור אמלפי זה יכול לא להתאים לכולם, ולכן אם אתם מעוניינים בסיור מאורגן מנאפולי בדרך אמלפי, כתבתי פוסט עם המלצות לחברות שמארגות סיורים, קראו עוד סיורים בנאפולי – לדרך אמלפי.

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *