פורמולה 1 גרנד פרי איטליה

פורמולה 1 גרנד פרי האיטלקי

אם אתם חובבי מרוצי פורמולה 1, אז לא תרצו לפספס את גרנד פרי איטליה 2023, אחד מהמירוצים הצפויים ביותר של השנה. המירוץ יתקיים ב-Autodromo Nazionale Monza, מסלול היסטורי שמארח את הגרנד פרי האיטלקי מאז 1922.

כדי להבטיח שתקבלו את החוויה הטובה ביותר האפשרית, מומלץ לרכוש את הכרטיסים לF1 הגרנד פרי האיטלקי מראש. עם כרטיסים ביד, אתם יכול לצפות ליום מרגש של ריגושים במהירות גבוהה כאשר הנהגים הטובים בעולם מתחרים על המסלול. אתה תהיה שם ביציע, מוקף בחובבי מרוצים אחרים, תעודד את הקבוצות והנהגים האהובים עליך.

אם אתם אוהדי ה-F1, ואי פעם הייתם במירוץ אתם יודעים עד כמה חשוב לרכוש מראש את הכרטיסים לגארנד פרי איטליה. הכרטיסים נגמרים במהירות בגלל הביקוש הגבוה ולכן ממליץ להינעל אם אתם הולכים או לא.

יחד עם ההתרגשות מהמירוץ, השתתפות F1 גרנד פרי איטליה 2023 נותנת לך הזדמנות לחקור את העיר היפה מונזה והסביבה. מונזה היא עיר מקסימה עם היסטוריה עשירה ומורשת תרבותית, המציעה שפע של הזדמנויות להתפנק עם האוכל המקומי, היין והאירוח.

בין התאריכים 19-21 למאי 2023 יתקיים פורמולה 1 גרנד פרי אמיליה רומאניה יתקיים לא רחוק מבולוניה.

כרטיסים לפורמלה 1 גרנד פרי איטליה 2023

האירוע יתקיים בין התאריכים 1-3 לספטמבר (3 ימים). הכרטיס כולל:

  • כרטיס כניסה ל-3 ימים ל-1, 2 ו-3 בספטמבר
  • גישה לאימונים (שישי ושבת)
  • גישה ליום המוקדמות (שבת)
  • גישה ליום המירוץ (יום ראשון)
  • גישה לקיר הטלוויזיה

כל הפרטים המלאים לגבי לוח זמנים לפי הימים, תוכן המירוץ והמשתתפים בקישור של הרכישה

מיקום F1 גרנד פרי איטליה 2023

האירוע יתקיים בעיירה קטנה שנקראת מונזה, לא רחוק ממילאנו. ניתן להגיע בממש פשוטות ל-F1 באמצעות הרכבת, משדה התעופה במילאנו או מהעיר עצמה.
למיקום המדוייק בגוגל מפות לחצו כאן.

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *