אוטובוס תיירים ברומא בעברית

אוטובוס תיירים ברומא בעברית

מהדרכים הכי זולות, זמינות ומהירות להכיר את רומא. אפשרות מעולה להתחיל את הטיול עם סיור באוטובוס תיירים ברומא. האפשרות הזאת אידיאלית למי שמגיע לזמן קצר לרומא ורוצה לראות את המקומות שכל תייר חייב לראות. מה שמאוד מיוחד באוטובוס התיירים ברומא שיש חברה שמספקת גם הסברי קול בעברית!

הסבר על האוטובוס

לאוטובוס יש 3 סוגי כרטיסים, הסוגים מחולקים לשעות שהכרטיס תקף (24/48/72 שעות). מה שמיוחד באוטובוס תיירים הפנורמי ברומא הזה שאפשר לעלות עליו בכל אחת מהתחנות המצויינות למטה (תחנות עצירה). ניתן והמשיך בסיור לנקודות הבאות או לעשות את מלואה הסיור. משך הסיור מהנקודה הראשונה ועד לאחרונה בערך שעתיים.

ברוב האוטובוסים הקומה השנייה עם גג פתוח ולכן זאת אפשרות מעולה לראות את כל היופי של רומא מזוית שונה, זה בהחלט שווה את זה. (הגג סגור בימים גשומים).

בעלייה לאוטובוס תקבלו אוזניות חד פעמיות לשמיעת הסיור, יש המון שפות שבהן אפשר להקשיב לסיור אבל בשבילינו הכי חשוב זה עברית שגם כוללה ברשימה.

לא להתבלבל בין החברות, יש אוטובוסים של החברה GREENLINE ירוק (על מה שאני מדבר עם אפשרות בעברית) ויש של “HOP ON HOP”, הוא אדום ואין לו את השפה העברית.

תחנות עצירה

לחצו על הקישורים של הרחובות בשביל שזה יעביר אתכם לניווט של גוגל.

תדירות האוטובוס בערך 25 דקות

כרטיסים לאוטובוס סיור תיירים ברומא בעברית

כדי להתנייד בקלילות בעיר ממליץ לרכוש כרטיס סים, קראו את הפוסט כרטיס סים מקומי באיטליה. תאמינו לי אתם תחסכו מאות שקלים, אל תקנו חבילות בארץ!

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *