גן חיות ברומא

גן חיות ברומא - ביופארקו

גן חיות ברומא – ביופארקו של רומא הוא גן זואולוגי הממוקם בלב העיר, עם מטרה לספק למבקרים חוויה טבעית וחינוכית. הפארק הוא ביתם של מגוון בעלי חיים ממינים שונים, כולל נמרים, ג’ירפות, פילים וקופים, ציפורים, זוחלים שונים ועוד.

הביופארקו ברומא נחנך לפני למלעלה מ-100 שנה. האדריכל קרל הגנבק חולל מהפכה בתפיסת גני החיות ע”י החלפת כלובים בשטחים פתוחים. בזמנו, לגני החיות הייתה מטרת פנאי גרידא, המטרה היחידה הייתה בילוי של הציבור באמצעות הצגת חיות נדירות ואקזוטיות. עם הזמן גן החיות החל מהפך והפך לקרן בשנת 2004 שייצגה שינוי קיצוני והתפחות טבעית של הרעיון של גן זואולוגי. ממוזיאון בעלי חיים ללא כל מטרה, כעת הביופארקו הוא מבנה עם מטרות בשימור מינים בסכנת הכחדה, חינוך ומגוון ביולוגי ומחקר מדעי.

המבקרים יכולים לחוות מסע סוחף וחינוכי בממלכת החיות, לראות את החיות באופן שמרגיש אותנטי ומכבד. בין אם אתם מטיילים עם ילדים או מחפשים דרך ייחודית לבלות יום ברומא, הביופארקו ברומא הוא בחירה מצויינת!

כרטיסים לגן חיות ברומא – ביופארקו

המחיר לילדים מתחת 11 ומבוגרים מעל 65 זוכים להנחה.

דרכי הגעה ושעות פעילות

הביופארקו ברומא נמצא בפארק הכי מפואר בעיר – וילה בורגזה, אפשר להקדיש יום לפיקניק בפארק.

רעיון:

אפשר להקדיש יממה לפארק עם שילוב הביופארקו. שטח הפארק עצום ולכן אפשר לארגן פיקניק, לא מעט זוגות ומשפחות עושות את זה. לא משאירים זבל!

1 ינואר – 25 למרץ: 9:30 – 17:00
26 מרץ – 28 אוקטובר: 9:30 – 18:00
29 אוקטובר – 31 לדצמבר: 9:30 – 17:00
* 26 מרץ – 1 לאוקטובר בימי שבת וראשון וחגים 9:30 – 19:00.


פוסטים שימושיים בעיר רומא:

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *