לאן אפשר לטוס עם הדרכון הירוק

לאן אפשר לטוס עם הדרכון הירוק

עם הגעת החיסון נגד הקורונה, ממשלת ישראל החליטה לתת הקלות מיוחדות למתחסנים נגד הקורונה כגון פטור מבידוד למי שחוזר מחו”ל, פטור מבדיקת קורונה בכדי להיכנס למוזיאונים, הופעות ואירועים שונים בארץ.

את הרעיון רוצים לאמץ לא רק מדינת ישראל.

חלק ממדינית העולם מסתכלים על הדרכון הירוק כמשהו מלהיב והזדמנות ענקית לפתיחת ענפי התיירות, ממשלת ישראל עובדת כרגע בשביל שתהיה הכרה בינלאומית בדרכון הירוק.

לאן אפשר לטוס עם הדרכון הירוק?

שאלות ותשובות בנושא לאן ישראלים יכולים לטוס עם הדרכון הירוק

מה נותן הדרכון הירוק

דרכון ירוק יתן הקלות מיוחדות למתחסנים ז”א מי שמחזיק בדרכון הירוק יהיה פטור מבידוד למי שהיה עם מגע מאומת, פטור מבידוד לחוזרים מחו”ל, כניסה להופעות, אירועים, חדרי כושר כמו כן יש שיתופי פעולה בין מדינות שונות בעולם בכדי להכיר בו ובכדי לפתוח את ענף התיירות מהלי הצורך בבידוד.

מתי מקבלים את הדרכון הירוק

את ההדרכון הירוק מקבלים בתוך שבועיים לאחר קבלת החיסון השני

לאן אפשר לטוס עם הדרכון הירוק

כרגע המדינות שיהיה ניתן לטוס אליהן עם הדרכון הירוק מבלתי בידוד או בדיקת קורונה:
קפריסין,בולגריה,רומניה,קרואטיה,מלטה,סרביה,יוון,גאורגיה,סיישל,בחריין וירדן

עדכונים
* 09.02.2021 § על פי ערוצי החדשות עולה כי אסטוניה ובריטניה עלולה להכנס לרשימה של המדינות לאן ישראלים מחוסנים יוכלו להיכנס
* 08.02.2021 § נתניהו וראש ממשלת יוון מיצוטקיס חתמו על הסכם תיירות – ההסכם שיאפשר לטוס ליוון וחזרה מבלי צורך בבדיקה או בידוד – מסתמן קצת אחרי פסח.
* 03.02.2021 § ישראלים שחוסנו לקורונה יוכלו לטוס ללא הגבלות ליוון (על פי חדשות וואלה)
* 29.01.2021 § מששלת גאורגיה אישרה כניסה לישראלים עם דרכון ירוק,למי שאין דרכון ירוק מחוייב לבדיקת קורונה שלילית 72 שעות לפני ההגעה לשטח גאורגיה וגם 72 אחרי הנחיתה בגאורגיה.
* 26.01.2021 § עדכון נוסף, ממשלת ספרד דנה בנושא תעודות החיסון.



עוד לא הזמנתם טיסה? הנה פוסט שכתבתי איך למצוא טיסות זולות,רוצים לדעת מתי להזמין הכרטיס טיסה?.אתם אנשים יותר ספונטנים? אז הפוסט הזה בשבילכם, איך למצוא טיסות זולות ברגע האחרון.


פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *