מתי להזמין כרטיס טיסה?

מתי להזמין כרטיס טיסה,איפה להזמין כרטיס טיסה,איך לדעת מתי לקנות כרטיס טיסה

מתי להזמין כרטיס טיסה? זאת שאלה שאין לה תשובה מדוייקת. בזמן האחרון חלה התייקרות בענף התעופה עקב המצב הנוכחי של אינפלציה, מחירי דלק וביקוש גבוה.לחברות התעופה יש אלגוריתים מתוחכמים ומחירי הטיסות משתנים מדקה לדקה. אבל! יש שיטות שונות לדעת האם אכן המחיר המוצג הוא המחיר המשתלם ליעד שאנחנו רוצים. בפוסט אני אלמד אתכם את השיטות שלי שיעזרו לכם למצוא את הטיסה הזולה ביותר ולחסוך לא קצת כסף.

למה מחירי כרטיסי הטיסה משתנים?

למה באמת? מה קשה למכור במחיר רגיל וזהו? אז זהו שטיסות זה ענף עסקי גדול ולא כמו לקחת אוטובוס מעיר לעיר. במקרה של כרטיסי טיסה, תזמון זה מבין הנשקים החשובים ביותר! בדר”כ כרטיסי הטיסה לא בהכרח זולים ככל שיותר קרובים לתאריך.

הזמן האידיאלי להזמין כרטיס טיסה

בטבלה אני אסביר את הנסיון שלי עם הזמנת כרטיסי טיסה לפי זמנים שונים.

זמן מראשהערות
6-12 חודשיםלא הזמן הכי אידיאלי לרכוש כרטיסי טיסה! אל תהיו לחוצים, סבלנות. בחלון זמן הזה כנראה שתשלמו בערך 200 ש”ח יותר מאשר התעריף המשתלם של חברת התעופה.
3-6 חודשיםכנ”ל בחלון זמן הזה אתם יכולים להפסיד קצת כסף.
3-1 חודשיםהזמן האידיאלי לרכוש כרטיס טיסה! לרוב תמצוא את הדיל הכי משתלם ליעד.
שבועיים – 3 שבועותלרוב יגמרו התעריפים הזולים לטיסה, יהיה יותר קשה למצוא דיל משתלם.
שבועיים – שבוע אפשר למצוא דיל סוג של “רגע אחרון” אבל כבר כמות מושבים מוגבלים.
שבוע למועד הטיסה הזמן הכי לא אידיאלי לרכוש כרטיס טיסה. קרוב לוודאי הכרטיסים הכי יקרים ליעד הרצוי.

באיזה עונה הכי משתלם לטוס?

  • קיץ – העונה שרוב כולנו אוהבים לטייל. הזמן המושלם להזמין כרטיס טיסה 3 חודשים לפני מועד הטיסה. (עדיין יהיה אפשר למצוא דילים טובים לקראת הטיסה אבל תשימו לב שזה בדר”כ לשעות לא נוחות). הכרטיסים היקרים בדר”כ באוגוסט כי רוב האנשים בחופשות.
  • סתיו – עדיין נחשבת לעונה כייפית לטייל באירופה, פחות עמוסה מתיירים והמזג אוויר מאוד נעים. ממליץ להזמין כחודשיים לקראת מועד הטיסה.
  • חורף – בעונה הזאת בדר”כ תמצאו את המחירים המשלתמים ביותר. אם אתם מתכננים להגיע בתקופת החגים כמו חג המולד, ממליץ לרכוש כרטיס טיסה לפחות 3 חודשים מראש.
  • אביב – המזג האוויר האידיאלי לטייל בו, פריחה, שמש ואפשר לטייל ביום כבר עם קצר 🙂 ממליץ לרכוש כרטיסים כחודשיים וחצי לפני מועד הטיסה.

באיזה ימים לחפש ולרכוש כרטיס טיסה?

בדר”כ הטיסות הכי זולות בימי ראשון, שני, שלישי, רביעי ושבת לעומת זאת בחמישי ושישי הימים שבדר”כ היקרים יותר.
אם תחפשו בימי חמישי,שישי ושבת הטיסות יהיו יותר יקרות.

סיכום טיפים למציאת טיסות זולות ומתי

  • תיעזרו במנועי חיפוש טיסות כמו Kiwi או SkyScanner
  • חפשו טיסות 1-3 חודשים לפני מועד היציאה הרצוי.
  • תהיו גמישים בתאריכים ובעונות, אל תטסו בהכרח מתי שיש חופש, בדר”כ בתקופות האלה המחירים הכי גבוהיים.
  • תהיו גמישים ביעדים, בסופו של דבר, כולנו רוצים לבקר בכל העולם! (לפחות אני :))
  • חפשו ותטוסו בימים מתי שכולם עובדים.
  • אם אתם רוצים לטוס בחופשה כמו ראש השנה,סוכות,חנוכה וכו’. אפילו אם תחפשו 3-4 חודשים לפני המחיר יהיה גבוה! חברות התעופה יודעות שיש לישראלים חגים ולכן שמה מחירים גובהים אבל אפשר למצוא מחיר טוב אם מזמינים מראש. נסו לצאת למועד כמה ימים לפני החג, זה הולך לחסוך לכם הרבה.
  • בדר”כ טיסות בשעות לא נוחות יותר זולות. לדוגמא נחיתה לקראת חצות, חזרה לארץ ממש מוקדם. (תבדקו מראש אם יש דרכים להגיע למרכז עיר).
  • והשיטה לבדוק באיקוגניטו זה לא עובד…

טיסות רגע אחרון או דקה 90

לפעמים ניתן למצוא טיסות רגע אחרון אבל לרוב אלו טיסות צ’רטר (מטוסים שהשכירו חברות תיירות) והם מוכרים כרטיסים זולים בשביל למלא אותם ולהרוויח עוד קצת. הנסיון הכי טוב היה לי עם חברת חוליו / Hyulo. קראו עוד בפוסט איך למצוא טיסות זולות ברגע האחרון?

מקווה שהטיפים יעזרו לכם לדעת מתי להזמין כרטיס טיסה. אתם מוזמנים לקרוא עוד איך למצוא טיסות זולות שמה אני מסביר על חברות נוסופות ושיטות נוסופות לחסוך.

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *