גלריה דוריה פמפילי

גלריה דוריה פמפילי

בין הרחובות המלאים בתיירים מסתתרת לה גלריה דוריה פמפילי, אחת מהפנינות הנסתרות שאנשים מפספסים! למרות שלא זוכה להכרה רחבה כמו כמה מהאטרקציות המפורסמות ברומא כמו הקולוסיאום, הפורום הרומאי, מוזיאוני הוותיקן, הפנתאון, המוזיאונים הקפיטוליניים וכד’, גלריית דוריה פמפילי היא אחת מהגלריות היפות שמציע מסע מרהיב לאומנות, היסטוריה ותרבות שאסור לפספס! אני רוצה להתעמק למה כדאי לכם להוסיף את הפנינה הזו למסלול שלכם, מה מחכה לכם בפנים, ולמה זה יעד חובה לביקור בעיר הנצח.

למה זה לא כל כך פופולרי (אבל צריך להיות)

למרות האוסף העשיר של יצירות והמיקום בלב רומא, גלריה דוריה פמפילי נעלמת מתחת לרדאר של מטיילים. את מעמדו הפחות מוכר ניתן לייחס לסיבות שונות, כולל מאמצי שיווק מוגבלים בהשוואה לאטרקציות בולטות יותר והכניסה שחבויה ברחוב ויה דל קורסו. עם זאת, יש את יתרון גדול שמוסיף את הקסם – העומס. זאת הזדמנות לחקור את אוצרותיה ללא ההמונים הנפוצים במוזיאונים ובגלריות אחרות ברומא.

מה הופך אותה לשווה לביקור

הגלריה היא בבעלות פרטית והיא זוכה לאוסף מרשים של ציורים, פסלים, רהיטים ואמוניות דקורטיביות. הן נאספו ע”י משפחת האצילים דוריה פמפילי לאורך הדורות. מיצירות מתקופת הרנסנס עד לאוצרות הבארוק, כל יצירת אומנות מספרת סיפור ונותנת הצצה למורשת האמנותית לא רק של רומא.

על הגלריה

גלרייית דוריה פמפילי נבנתה במאה ה-17 על ידי משפחת דוריה פמפילי, אחת ממשפחות האצולה הבולטות ברומא. הגלריה שוכנת בתוך הארמון המפואר של המשפחה, Palazzo Doria Pamphilj, המשמש עד היום כמקום מגוריה של המשפחה. עוצב על ידי אדריכלים ידועים, כולל גבריאלה ואלבסורי ופייטרו קורטונה, האולמות המפוארים של הארמון.

כשאתם משוטטים בחדרים המעוצים בפאר של הגלריה, תוכלו לראות שפע של אוצרות אמנותיים של הגדולים כמו קאראווג’ו,טיציאן,רפאל ודייגו ולאסקס. בין אינספור יצירות מופת אחרות המעטרות את הקירות הגלריה. מפסלים מלכותיים ועד שטיחי קיר מרהיבים. כל יצירה משקפת את העושר התרבותי והמגוון האמנותי של העבר.

כרטיסים לגלריה דוריה פמפילי

אם אתם חובבי אומנות – זאת נקודה שאסור לפספס! בייחוד שהמקום לא עמוס ואפשר לראות את הכל באיזי.
כניסה לילדים מתחת לגיל 12 בחינם. יש להזמין כרטיסים רק למבוגרים (12+)

או שניתן לרכוש ב- Headout

דרכי הגעה

אל הגלריה מאוד קל להגיע ממרכז העיר, רק לא להיסחף עם הזרם של התנועה. רחוב Via del Corso, 305 נמצא ליד פיאצה ונציה


המלצות לגלריות שאסור לפספס ברומא

מחפשים מה עוד אטרקציות ברומא? כנסו לפוסטים שיעזור לכם לבנות מסלול משובח:

Powered by GetYourGuide

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *