סיור מנאפולי בדרך אמלפי

סיור מנאפולי בדרך אמלפי

אם אתם מתכננים טיול לנאפולי, סיור מנאפולי לדרך אמלפי זה אחד הסיורים שחובה לעשות באזור. רצועת חוף אמלפי המדהימה הזו נמצאת על הים הטירני ידועה בנופים עוצרי הנשימה, במים הצלולים, בעיירות החוף המקסימות עם המבנים הצבעוניים והרחובות המפותלים. בפוסט אפרט על סוגי סיורים שונים בדרך אמלפי מנאפולי.

אל תהיו פראיירים! חסכו כסף על סים מקומי – קראו את הפוסט כרטיס סים מקומי באיטליה

סוגי סיורים מנאפולי לאמלפי

ניתן לחקור את דרך אמלפי בסוגים שונים של סיורים וגם עצמאית. על כל החלקים אני אפרט בנפרד ואמליץ על כמה סיורים שהומלצו בקבוצת הפייסבוק של הבלוג. מוזמנים להצטרף נאפולי למטיילים.

סיור בחוף אמלפי באופן עצאמי

האפשרות הראשונה שאיתה אני אתחיל את הפוסט. ניתן לטייל בחוף אמלפי גם באופן עצאמי בין אם זה עם רכב/קטנוע שכור בין אם זה בתחבורה ציבורית. אפרט על האפשרויות ואת החסרונות והיתרונות שלהם.

סיור עם רכב/קטנוע שכור מנאפולי בדרך אמלפי

נסיעה על וספה - יציאה מעיר אמלפי

הדרך הכי נוחה (וגם זולה) זה להשכיר כלי רכב ולטייל עצמאית בדרך אמלפי. יתרונות השכרת כלי רכב:

  • זמנים: אתם אלו שבוחרים מתי, איפה ואיך ועם איזה קצב. אתם רוצים להישאר בנוקדה מסויימת בשקיעה? אין בעיה. דבר שלא ניתן לעשות בסיורים שאתם תלויים בזמנים של אחרים.
  • נוחות: אין עוד אנשים זרים איתכם ברכב ואתם בוחרים את סוג הרכב.
  • עצמאות: אתם עצמאים לבחור את המסלול ויכולים לעשות הרבה מעבר.
  • מחיר: יכול להיות הרבה יותר זול מאשר סיור מאורגן. *לשים לב שהחניות בעיירות חוף אמלפי די יקרות בתקופת הקיץ.

אם החלטתם להשכיר רכב, ממליץ לבדוק את הזמינות ב-DiscoverCars (מנסיון ממליץ על Noleggiare, SicilyByCar, תמנעו מ-Avis!). במידה ואתם מחפשים להשכיר אופנוע או קטנוע בנאפולי ממליץ על האתר BikeBooking

המלצות אישיות:

אם ברצונכם לעשות טיול רק בדרך אמלפי אני ממליץ להשכיר ישירות בסורנטו, תוכלו ישר לעבור לחיפוש בקישורים הבאים:

לעוד פרטים וחוקים שחשוב לדעת למשכירי קטנוע/אופנוע באזור, קראו את הפוסט השכרת קטנוע באמלפי.

שימו לב! בכל שנה (מאמצע אפריל עד סוף ספטמבר נכנסות בגבלות באזור- קראו עוד חוקי תנועה באזור אמלפי וסורנטו

דרך אמלפי בתחבורה ציבורית

סיור מנאפולי לאמלפי בתחבורה ציבורית

זאת האפשרות הכי זולה, יכולה להיות קצת קשה למי שלא מתמצא אך אני אנסה להסביר בצורה הכי ברורה.

ההיתרון היחידי שבולט זה כסף. החסרונות הכי בולטים: נסיעה מעייפת, צריך לבוא מראש לאוטובוס בשביל לתפוס מקום (במיוחד לקראת הקיץ עומסים מטורפים), נסיעה איטית ולא הכי נוחה.

עקבו אחרי השלבים איך לצאת לדרך אמלפי עצמאית מנאפולי:

  1. קחו את הרכבת Circumvesuviana היוצאת מהתחנה המרכזית של נאפולי לסורנטו (שעה ורבע נסיעה בערך). קו זה עוצר במספר עיירות כמו: פומפיי, הרקולנאום וסורנטו.
    – ניתן גם לקחת מעבורת מנאפולי לסורנטו.
    – בתקופת הקיץ אפשר לקחת מעבורת ישירות לאמלפי/פוזיטנו
  2. במידה ואתם מגיעים עם הרכבת לסורנטו, ביציאה תהיה גם תחנת האוטובוסים של חברת SITA שאיתם אתם נוסעים לעיירות דרך אמלפי. יש לרכוש כרטיס בתחנה או דרך האמפליקציה Unico Campania (Play Store ו App Store). ממליץ לרכוש את הכרטיס החופשי יומי שלהם שנקרא COSTIERASITA עולה 10 אירו בלבד!
    ניתן לנסוע עם הכרטיס בעיירות הבאות (רוב עיירות חוף אמלפי): Agerola, Amalfi, Atrani, Cetara, Conca dei Marini, Furore, Maiori, Massa Lubrense, Meta di Sorrento, Minori, Positano, Piano di Sorrento, Praiano, Ravello, Salerno, Sant’Agnello, Scala, Sorrento, Tramonti, Vietri sul Mare.
    יש לנקב את הכרטיס באוטובוס! בכרטיס פיזי יש למלא גם את הפרטים שלכם מאחור בכרטיס.
  3. מסורנטו אתם לוקחים את האוטובוס המתאים לכם ומגלים את עיירות חוף אמלפי 🙂

סיור בסירה

נוף לאמלפי מסיור סירה מנאפולי לדרך אמלפי

מהסיורים הבלתי נשכחים והמיוחדים באזור אמלפי שאפשרי לעשות זה בסירה, חוויה כזאת לא תעשו בכל מקום במיוחד שזה אחד מקווי החוף היפים בעולם. אם אין לכם מחלת ים אז מאוד מומלץ לקחת סיור לדרך אמלפי בסידרה. הנה עוד כמה סיבות למה כדאי לקחת סיור בסירה מנאפולי לדרך אמלפי:

  • נופים מדהימים: חוף אמלפי ידוע בצוקים המחוספסים שלו, הבניינים הצבעוניים והמים הצלולים שלו, ויציאה בסירת סיור היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתרשם מהנוף המדהים.
  • תחבורה נוחה: נסיעה בסירת סיור מנאפולי היא דרך נוחה להגיע לחוף אמלפי מבלי לדאוג לנהיגה או ניווט בתחבורה ציבורית.
  • גישה למפרצונים ולחופים נסתרים: רבים מהחופים והמפרצונים הטובים ביותר לאורך חוף אמלפי ניתנים לגישה רק באמצעות סירה, ולקיחת סיור בסירה לדרך אמלפי תיתן לך הזדמנות לחקור את פניני החן הנסתרות הללו.
  • מומחים מקומיים: מפעילי סירות סיורים הם לעתים קרובות מקומיים שמכירים היטב את האזור ויכולים לספק ידע פנימי וטיפים על המקומות הטובים ביותר לבקר בהם ועל דברים לעשות.
  • נוחות ורוגע: סירות סיור מציעות בדרך כלל מקומות ישיבה נוחים, צל וכיבוד, מה שיוצר חוויה מרגיעה ומהנה.

סיור יממה בדרך אמלפי בסירה

הסיור מוגבל ל-12 נוסעים ואורך הסיור כ-11 שעות.
הטיול מתחיל מנאפולי מנקודת מפגש(הרשומה בהרשמה) שבו יקחו אתכם בהסעה לסירה. בסיור תעברו לאורכו של חוף סורנטו המדהימה, תעצרו לשחיה ושנורקלינג (ניתן להשכיר ציוד בתשלום) במים הקריסטלים. תעברו עם הסירה לאורך עיירות החוף העתיקה של סורנטו – מארינה גראנדה, תעצרו באמבטיות המלכה ג’ובאנה ששמה תראו את המפל הטבעי הזורם מהסלע ועוד אטרקציות באזור סורנטו.

לאחר מכן יהיו עצירות לשחיה, יוגשו חטיפים, שתייה ויהיה זמן של רוגע בלב הים. יהיו עוד עצירות באמלפי ופיזטוני עם זמן חופשי בין שעה לשעתיים (שזה מספיק לגמריי). יש דמי עגינה באמלפי – יש להביא 5 אירו פר בנאדם (מזומן).

סיור באוטובוס

סיור בחבל אמלפי - מה לעשות בסורנטו

סיורים מאורגנים מנאפולי בחוף אמלפי, עוד דרך מעולה ופחות יקרה מסיור בסירה, ניתן לראות את נופי הדרך מזווית יותר קרובה לעיירות.

סיור בחוף אמלפי דרך העיירות פוזיטנו, אמלפי וראבלו

את הסיור מבצע אחת מהחברות הגדולות המקומיות בנאפולי בשם WORLDTOURS, חברה מאוד רצינית עם מדריכים מעולים, שירות ומחיר הוגן לגמרי!
בסיור תבקרו בכל העיירות המקסימות בחוף אמלפי שהן אמלפי העיירה עצמה, פוזיטנו וראבלו. כולל זמן חופשי להסתובב בעיירות ולהנות מהן.
אורך הסיור הוא כ-8 שעות, סיור עשיר בתוכן ויופי.
הסיור כולל נסיעה הלוך וחזור, צוות שמלווה אתכם, ארוחת צהריים, בקבוק מים וכמובן תמיכה בכל מה שקשור.

  • ניתן להוסיף סיור בסירה באזור אמלפי – אני ממליץ לקחת,הנוף מהים אל העיר הוא פשוט ואו!
  • אם ראבלו לא מעניינת אתכם, אתם יכולים לקחת סיור אחר שלהם שמשלב במקום ראבלו את העיר סורנטו, לסיור בסורנטו, אמלפי, פוזיטנו

מתי הכי כדאי לנסוע לדרך אמלפי?

הכי טוב לנסוע לעיירות חוף אמלפי החל מאמצע מרץ עד תחילת נובמבר. בתקופת החורף אין מה לעשות בעיירות דרך אמלפי מהסיבה שרוב המלונות והמסעדות סגורות. אלא אם כן אתם באים רק בשביל הנופים והמזג אוויר טוב אז אפשרי.

כמה זמן לוקח להגיע מנאפולי לחוף אמלפי?

בממוצע לוקח בין 1:30 – 2:30 שעות, תלוי בסוג התחבורה. ברכב פרטי או מעבורת יכולה להיות הדרך הכי מהירה.

מה מיוחד בדרך אמלפי?

חוף אמלפי ידוע בכביש החוף המדהים שלו, בעיירות המקסימות והחופים היפים שלו. כמה מהאטרקציות המובילות לראות כוללות את העיירה אמלפי, פוזיטנו, רוולו והנסיעה הנופית לאורך החוף.

אפשר לשחות בים בעיירות חוף אמלפי?

כן, יש הרבה חופים לאורך חוף אמלפי שבהם תוכלו לשחות בים. עם זאת, חשוב לציין שלחלק מהחופים עשויים להיות מדרגות תלולות או גישה קשה.

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *