המוזיאון הלאומי לארכאולוגיה של נאפולי

הלאומי לארכאולוגיה של נאפולי

המוזיאון הלאומי לארכאולוגיה של נאפולי (Naples National Archaeological Museum) הוא אחד המוזיאונים שחובה לבקר בו מי שחובב היסטוריה ואומנות. המוזיאון הארכיאולוגי בנאפולי נחשב לבין המוזיאונים לארכאולוגיה הכי חשובים בעולם. במוזיאון תמצאו פסלים מהתקופה הרומית חפצים מההתנחלויות היווניות, ציורי קיר מפומפיי ושרידים ואפיגרף ממצרים העתיקה.

המוזיאון הארכיאולוגי בנאפולי

המוזיאון בעל 4 קומות של עתיקות גם מתקופת הרנסאנס. במוזיאון תמצאו גם פסלים, ציורי קיר אירוטים ואף סוטים מאוד מהערים פומפיי והרקולנאום. הפסלים נמצאים באזור שנקרא Gabinetto Segreto (קבינט סודי) אשר נמצא בקומת הביניים בחדרים 62-65. פומפיי והרקולנאום נחרבו בהתרפצות הר וזוב בשנת 79 לספירה, את הפסלים והצייורים מצאו רק כאשר החלו לחפור במאה ה-18. (החדר נסגר ממש מוקדם – ב13:30 בערך)


ממליץ לכם לבקר לפחות באחד מהמקומות פומפיי (הכי חשוב), הרקולנאום, הר וזוב


פארנזה - המוזיאון הלאומי לארכאולוגיה של נאפולי
שור פארנזה (Toro Farnese)

כמו כן תמצאו במוזיאון את הפסל המפורסם שור פארנזה (Toro Farnese) יצירת המופת של תחילת המאה ה-3 – ככל הנראה עותק רומי של מקור יווני – הפסל היחיד הגדול ביותר ששוחזר מהעת העתיקה (שוחזרה על ידי מיכלאנג’לו).יצירת המופת, מפוסלת מגוש שיש בודד, מתארת את מותה המשפיל של דירס, מלכת תבי, קשורה לשור משתולל באלימות.
ועוד יצירות מאוסף פראנזה כגון: פסל הרקולס ואטלס.

איך להגיע למוזיאון

המוזיאון הארכיאולוגי בנאפולי נמצא בצפון העיר, לא רחוק ממרכז העיר. נווט אותי בגוגל
או העתיקו את הכתובת ידנית: Piazza Museo, 19, 80135 Napoli NA

אגב, אני מאוד ממליץ לרכוש כרטיס סים מקומי (לא בארץ!, יקר מאוד) אם יש לכם מכשיר חדש אפשר לרכוש סים וירטואלי החל מ-15 ש”ח! קראו עוד כרטיס סים מקומי באיטליה

כרטיסים למוזיאון הארכיאולוגי בנאפולי

כרטיסים למוזיאון ניתן לרכוש מראש, לאחר הרכישה ישלח לכם QR CODE למייל שאותו פשוט יסרקו בכניסה.

לעוד אטרקציות ודברים שניתן לעשות בנאםולי קראו את הפוסט מה לעשות בנאפולי.

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *