המלונות הכי טובים ברומא

המלונות הכי טובים ברומא,מלונות ברומא,מה לעשות ברומא,איך למצוא טיסות זולות

המלונות הכי טובים ברומא נכון לשנת 2023, אתם לא היחדים שמתקשים למצוא מלון בעיר כזאת גדולה לא מוכרת.

בפוסט אפרט וארכז את המלונות הכי טובים ברומא והכי מומלצים ע”י המטיילים הישראלים! (נכון לשנת 2023 מאי). במידה אתם משפחה קרוא את הפוסט מלונות ודירות למשפחות ברומא.
רוב המלונות בפוסט נמצאים במרכז העיר ככה שאפשר לטייל בעיר מבלי להשתמש בתחבורה ציבורית.
כאשר מטיילים ברומא אני ממליץ לאבד את עצמכם בין הרחובות של העיר ולעצור לאיזה קפה ומאפה בבר ברחובות שהם פחות תיירותיים.

את הפוסט אני הולך לחלק לאזורים לאזורים שונים בעיר” המדרגות הספרדתיות, הפנתאון, רובע היהודי וטרסטוורה, הקולוסיאום ופיאצה ונציה. מלונות שאני אישית מאוד ממליץ ללון אני אסמן בכוכבית.


רשימת TODO לטיול ברומא:

  1. תבחרו מלון מתוך הרשימה בפוסט
    1. אם לא קניתם כרטיסי טיסה ממליץ לקרוא את הפוסטים: איך למצוא טיסות זולות? , מתי להזמין כרטיס טיסה? , איך למצוא טיסות זולות ברגע אחרון?
  2. קראו את הפוסטים שכתבתי מה לעשות ברומא, לעשות את רומא בחינם ולתכנן את הטיול.
  3. איך להגיע משדה התעופה ברומא למרכז או העיר או למלון.
  4. רכשו כרטיס סים מקומי, תוכלו לבדוק אם הטלפון שלכם נתמך ותוכלו לחסוך מאוד שקלים. כרטיס סים מקומי באיטליה
  5. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק “מטיילים ברומא” ותוכלו לקבל המלצות, עזרה בזמן אמת.

מלונות באזור המדרגות הספרדיות

פה אני ארכז את המלונות שנמצאים ברדיוס של המדרגות הספרדתיות, זאת אומרת שחלק מהמלונות נמצאים כ-10 דקות משם, אל אל תדאגו אלו מקומות בטוחים ואין צורך בתחבורה ציבורית, חלקם פשוט קרובים יותר למזרקת טרבי, מהמקומות הכי מדהימים ברומא.

Spagna Boutique Luxury Suites

מלון איכותי במיוחד הנמצא ברחוב הראשי ויה דל קורסו, הליכה של כמה דקות למדרגות הספרדיות וגם לפיאצה דל פופולו (אל תשכחו לעלות שמה לתצפית בשקיעה, מחזה אדיר שאסור לפספס!). החדרים מאוד מודרניים, נקיים, השירות מצויין ובהחלט שווה למחיר שלו.

Hotel Mozart Rome

המלון הינו ממוקם במרכז העיר, דקה הליכה מ-Piazza di Spagna (המדרגות הספרדיות) ,Villa Borgese ,Piazza del popolo , כמו שאומרים במרכז העניינים, מקום זה אינו מצריך בתחבורה ציבורית בשביל לראות את כל המונומנטים של רומא. קחו חדר ברחוב via dei greci 23 מסיבה שהמלון מחולק ל-2 בניינים והראשי נמצא בידיוק ברחוב שציינתי.
הישראלים ממליצים: “מיקום מנצח, צוות ידידותי ונעים, חדרים אינם גדולים, אך מאובזרים היטב, ארוחת בוקר מגוונת ,מרפסת הגג המשקיפה אל נוף העיר”

Relais Fontana Di Trevi Hotel

מלון שנמצא ממש מול מזרקת טרבי אחד מהמקומות היפים ברומא ללון בו. מה שמיוחד בו שאפשר להתיישב להנות מהנוף למזרקה מהמפרסת של המלון שבו עושים ארוחות בוקר. מקום מאוד רומנטי ומהפנט. החדרים של המלון מאוד אלגנטים, נקיים והשירות של המלון מעבר למצופה!

Al Manthia Hotel

קרוב למלון הקודם, ז”א אינו רחוק מכל המונומנטים של רומא, גישה מאוד נוחה. יש על המלון המלצות טובות בגלל המיקום,ניקיון חדרים, צוות אדיב וחייכני.
הישראלים ממליצים: “צוות ושירות מעולה, רמת נקיון טובה, מיקום מרכזי”

Hotel Accademia

מלון יפה וגדול ממוקם ליד Piazza Barberini, כמו כן מאוד קרוב למדרגות הספרדיות, ממנו הכל נגיש! עוד מלון לרשימה המלונות הכי טובים ומומלצים ברומא.
הישראלים ממליצים:” ארוחת בוקר בסיסית וטובה, מיקום ממש מרכזי ונוח, אם אתם מעוניינים ביותר נוחות (חדר מפנק ומרווח) יש לבקש את החדר CLUB ,לדבר מראש עם המלון”

Hotel 87

מלון יפה וגדול ממוקם ליד Piazza Barberini, כמו כן מאוד קרוב לPiazza di Spagna (המדרגות הספרדיות) שזה אומר שהמלון הינו במקום מרכזי,אין צורך בתחבורה ציבורית ,הכל נגיש! מלון מאוד מומלץ ע”י הישראלים ורואי להיכנס לרשימה של המלונות הכי טובים ומומלצים ברומא.
הישראלים ממליצים:” המלון מספק ארוחת בוקר מגוונת ,שירות אדיב 24/7, ישנו בר אינטימי בגג המלון, ספא וחדר כושר.”

Basilio 55 Rome

מלון מאוד איכותי למרות שאין לו שום כוכבים, כדאי מאוד לבחון את האפשרות, המלון עצמו ממוקם במרכז העיר (ליד Piazza Barberini).
הישראלים ממליצים:” ארוחת בוקר מאוד איכותית נותנת הרגשה של בית, אווירה מאוד חמימה, אינטרנט, טלוויזיה חכמה בחדר,צוות מאוד איכותי ועוזר”

Hotel Hiberia

המלון נמצא במרחק של 400 מטרים מהמזרקת טרווי, המלון מציע חדרי אירוח ממוזגים עם טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח. מסעדת המלון מגישה מזנון ארוחת בוקר גדול, כמו גם מאכלים איטלקיים קלאסיים ומאכלים מהמטבח הבינלאומי.
הישראלים ממליצים:” 5 דקות הליכה מכל האטרקציות,שירות מעולה,המלון 3 כוכבים אבל נותן בתמורה למחיר מעבר ל 3 כוכבים.ארחות בוקר מספקת מאוד”

מלונות ליד הפנתאון והסביבה

Hotel Martis Palace

המלון ממוקם ליד הפנתאון,משמעות הדבר שהינו במרכז העיר ונגיש לכל אוצרות העיר.
המלון הינו קטן אך נותן הרבה,מלון מאוד מקצועי.
הישראלים ממליצים:” שירות ברמה מאוד גבוהה,ניקיון חדרים מאוד מרשים,קרוב מאוד לרובע היהודי,למי ששומר כשרות זה יתרון גדול,כמו כן ארוחת הבוקר מאוד מפנקת!”

The Spanish Suite Campo de’ Fiori

המלון נמצא במרחק של 290 מטר מכיכר קמפו די פיורי ,מקום מאוד מרכזי הכל נגיש מאזור זה,המון מסעדות,ברים מקום תוסס וחי.
הישראלים ממליצים:” מספר דקות הליכה מהרובע היהודי,מקום מאוד מרכזי ונגיש להכל,נקי אסטתי,שירות אדיב ומקצועי,כמו כן משירים לכם טלפון עם סים מקומי בשביל לנווט בעיר

Popolo & Flaminio Rooms

מלון זה הינו ממוקם דקה הליכה מרכבת התחתית Flaminio ,מלון מרכזי, קרוב ל – Piazza del popolo ,מקום מעולה להתחלה מעולה של טיול, מסיבה שאתה יכולים להתחיל ממש מ Via del corso ולסיים בקולוסיאום.
המלצה קטנה: ישנו סניף פיצירייה של הפיצירייה המפורסת L’Antica Pizzeria da Michele (המקורית נמצאת בנאפולי) אבל אם אתם לא תגיעו לנאפולי,אז אפשר לנסות ברומא.
הישראלים ממליצים: “מיקום מעולה,עבר שיפוץ,חדרים נעימים,יש גם נטפליקס בטלוויזיה.

מלונות ברובע היהודי וטרסטוורה

לאנשים ששומרים כשרות זה האזור הכי אידיאלי ללון בחופשה ברומא! יש מסעדות כשרות, מאפיה, אוכל רחוב, גלידה כשרה מחלב נוכרי. האזור מלא בהיסטוריה, יש שמה בית חב”ד ,בית כנסת ואפילו בית ספר יהודי. רוב התיירים אוהבים לקחת מלון ליד המדרגות הספרדיות, אבל לדעתי האזור הזה הרבה יותר יחודיי ולא מלא בתיירים.

HT6 Hotel Roma

אחד מהמלונות הכי איכותיים ברומא! והוא נמצא בלב הרובע היהודי וגם מול הבית הספר היהודי. המלון נחשב מאוד ייחודי מעבר לצוות השירות המקצועי, הפינוקים ,החדרים האלגנטים ומעצובים ברמה של ואו! גם ארוחת הבוקר (גם כשרה) של המלון היא ברמה מעבר להרבה מלונות ברומא. המיקום שלו גם מאוד מרכזי, אפשר להגיע ממנו לכל האטרקציות ברומא ולראות את רומא קצת מזוית אחרת.

Al Portico d’Ottavia – דירה ברובע היהודי

הפעם זה לא מלון, החלטתי לתת המלצה לדירה גדולה שמתאימה למשפחות גדולות שרוצות ללון ברובע היהודי ולהיות קרובים לאוכל כשר ולבית הכנסת. זאת דירת 4 חדרים ומתאימה עד 7 נפשות. הדירה מאוד מרווחת, נעימה ומשפוצת.

כרגע אין לי המלצות לעוד מלונות באזור הרובע היהודי. אתם מוזמנים לחפש בקישור הזה עוד מלונות ברובע היהודי. הפוסט יתעדכן מתי שיהיו עוד המלצות 🙂

מלונות ליד הקולוסיאום ופיאצה ונציה

אזור מאוד יפה ללון בוא, קרוב לעתיקות של רומא, הפורום רומי, הקולוסיאום ויטוריאנו (המבנה הלבן שנראה כמו עוגת קומות אשר נבנה לכבוד מלך איטליה המאוחדת ויטוריו אמנואלה השני). אם תחליטו ללון קרוב אל תשכחו לרכוש מראש כרטיסים לקולוסיאום.

H10 Palazzo Galla

מלון יוקרתי מאוד עם נוף מרהיב לויטוריאנו ולעיר ונמצא במרכז העיר, הליכה של דקות בודדקות אתם תהיו כבר בויה דל קורסו. מלון מאוד מפנק, ארוחת בוקר בסגנון בופה מאוד מגוון ואיכותי. שירות ברמה גבוהה וחדרים נקיים ועם שירות מעל למצופה! מאוד ממליץ על המלון הזה.

Singer Palace Hotel

מלון איכותי עם 5 כוכבים השוכן במרכז העיר,ממש קרוב לפאנטאון כ5 דקות הליכה,ואין כמו מיקום שהוא במרכז העיר שהכל נגיש וקרוב. ארוחות הבוקר פשוט טעימות וברמה גבוהה בנוסף לבית המלון יש מסעדה שעובדת בערב הנמצאת בקומת הגג של המבנה עם נוף מדהים ל Via dl Corso ו Piazza Venezia.
הישראלים ממליצים:“אדיבות הצוות.עובדי הקבלה מסייעים בכל בקשה,ארוחת בוקר טובה כוללת מגוון פירות. כמו כן מיקום מאוד מרכזי נגיש להכל בהליכה.רמת נקיון גבוהה. “


הייתם רוצים להמליץ על מלון מסויים שאין ברשימה של המלונות הכי טובים ברומא? אני אשמח מאוד אם תשאירו תגובה בכדי שאבחן את המלון 😉 כל המלונות מופנים לאתר בוקינג

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

5 תגובות

    1. שלום רינת 🙂
      לפי הבדיקה שלי,המלון נמצא באזור מאוד מרכזי,בין התחנות רכבת התחתית Spagna ו Barberini, בכל מקרה אם לוקחים מלון באזור הזה,ניתן לטייל בכל העיר מבלי להשתמש בתחבורה הציבורית כלל.
      לפי החוות דעת על המלון,אנשים נותנים ציון גבוה על ניקיון,נוחות ומיקום המלון.
      אני ממליץ על המלון.

      שנה טובה וגמר חתימה טובה.
      ארתור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *