מלונות ודירות למשפחות ברומא

מלונות ודירות למשפחות ברומא

מתכננים טיול משפחתי לרומא? מציאת מקום לינה הוא מבין הדברים הכי חשובים בתכנון הטיול במיוחד שזה בהרכב גדול ברומא. בפוסט אתן המלצות למלונות ודירות שונות למשפחות ברומא. המלצה אישית, חפשו דירה או מלון למשפחות כמה שיותר במרכז העיר מהסיבה שרוב האטרקציות נמצאות שמה. אם תקחו מון רחוק מהמרכז בהתחלה יכול להיראות שאתם חוסכים אבל בפועל, במצטבר כרטיסים לתחבורה ציבורית וגם זמן שהוא הכי יקר שווים יותר.

רוב המלונות שיש בפוסט מתאימים גם לזוגות. אם אתם רוצים מלונות עם פחות משפחות בהן, קראו את הפוסט המלונות הכי טובים ברומא.

פוסטים שיעזרו לכם בתכנון טיול ברומא:

מלונות מומלצים למשפחות ברומא

אם אתם מחפשים מקומות לינה למשפחות ברומא, חשוב שתדעו שהם לא זולים, אבל בהחלט הרבה מהם איכותיים, עם שירות טוב, ארוחת בוקר, עיצוב והמיקום שלהם, תזכרו שזה מרכז ההיסטורי של רומא.

Palazzo Ripetta

מהמקומות לינה המומלצים למשפחות ברומא מלון פאלאצו ריפטה

המלון שוכן בלב מרכז רומא, מלון מפואר המציע מגוון גדול של חדרים אלגנטים וחדרי דירה המותאמים למשפחות עד 8 נפשות. צוות המקום ממש אדיב, קשוב, עוזר, רמת נקיון החדרים והמלון ברמה גבוהה. כמו כן ארוחת הבוקר טרייה מגוונת בסגנון בופה ומאוד טעימה. אורחי המלון יכולים לשבת בחצר של המקום,לנוח, לשתות קוקטייל ולהנות מהשקט (יש במלון מסעדה וגם בר). מיטת תינוק עד גיל 2 בחינם (יש לבקש מראש).

Eitch Borromini Palazzo Pamphilj

מלון יוקרתי בפיאצה נבונה איטצ' בורומיני מהמלונות והדירות המומלצים למשפחות ברומא

מבין המלונות היפים ברומא הנמצא גם במרכז העיר ספיציפית בפיאצה נבונה. המלון נמצא במבנה מהמאה ה-17 אשר עוצב ע”י פרנצ’סקו בורומיני (אדריכל איטלקי ידוע). גם במלון הזה יש מגןן חדרים גם למשפחות עד 4-5 נפשות. למלון יש מרפסת גג יוקרתית עם מסעדה, מקום בהחלט מרהיב! ארוחת בוקר מעולה וטרייה עם נוף אל העיר מהמפרסת גג של המלון.

Terrace Pantheon Relais

מלון עם דירות למשפחות ברומא ליד הפנתאון

ממש ליד הפנתאון שוכן המלון ריאליס, יש בו כל מה שצריכים, צוות עוזר, מחייך וקשוב לבקשות. ארוחת בוקר בסגנון בופה הכולל אוכל קר, חם, שתיה חמה וקרה. המלון מציע חדרים שונים וגם כאלה שמתאימים למשפחות עד 4-6 נפשות. במקום יש מרפסת יפה עם נוף אל העיר, בדר”כ האורחים מפספסים את ההזדמנות כך שתוכלו להנות ממנה הרבה אם תרצו לנוח מהעומס והרעש של המרכז. מיטת תינוק עד שנה בחינם (יש לבקש מראש).

Hotel Scalinata Di Spagna

מלון למשפחות במדרגות הספרדיות עם מרפסת גג וארוחת בוקר כלולה

אם מחפשים מקום לינה במדרגות הספרדיות אני יכול להמליץ על מלון סקאלינטה די ספאניה. מלון 3 כוכבים איכותי ובהרבה יותר טוב מלונות עם 4+ כוכבים באזור. למלון יש את המפרפסות היפות בעיר (לדעתי), נוף מרהיב אל עיר. ארוחת הבוקר בסגנון בופה מוגשת במרפסת הפתוחה, בנוסף יש מכונת קפה שזמינה לאורך כל היום בחינם. יש להם סוגי שונים של חדרים והרבה דירות חדרים למשפחות (עד 8 נפשות). בהחלט אחד המלונות ודירות המומלצים למשפחות ברומא. יש להם מיטות תינוק/ילד עד גיל 3 בחינם (לבקש בעת ההזמנה,מראש)

UNAHOTELS Trastevere Roma

מלון ברמה גבוהה ברומא באזור טרטוורה מתאים למשפחות

אחד מהאזורים המרכזיים,השקטים עם האטפוסטרה הכי נעימה בעיר (לדעתי) זה בטרסטוורה. מטרסטוורה מצריך קצת יותר הליכה לאטרקציות המרכזיות אבל הרובע היהודי כ-15 דקות הליכה כך שהוא ממש. יש ארוחת בוקר מסוג בופה בסגנון אנגלי/אירלנדי ואיטלקי. למלון יש גם מסעדה מעולה. מיטת תינוק עד גיל 2 בחינם (יש לבקש מראש).

Albergo Abruzzi

מלון אברוזו ליד הפנתאון

מלון ממש נחמד ולא גדול, נמצא ליד הפנתאון. מתאים בעיקר לזוגות ולמשפחות עד 4 נפשות. ארוחת הבוקר מוגשת במסעדה מקומית ליד המלון, אווירה כיפית ומהנה כי הישיבה בחוץ במקום מוצל ונעים. יש להם שירות חדרים, זמינות 24/7, אפשר לבקש מיטת ילד עד גיל 3 בחינם (לבקש בעת ההזמנה,מראש.)

Trevi Beau Boutique Hotel

מלון דירה גדול ליד מזרקות טרווי

מלון עם עיצוב יפה, נעים וגם לא גדול שנמצא ליד מזרקות טרוי. מתאים בעיקר לזוגות אך יש להם דירה 2 חדרים (5 נפשות). ארוחת בוקר מאוד טעימה ומגוונת. ביציאה מהמלון יש מסעדה טובה שנקראת Il Chianti Vineria. צוות המלון קשוב,עוזר וזמין לבקשות כך שאל תתבישו 🙂 מיקום המלון נמצא ליד כל האטרקציות במרכזיות ברומא. מיטת תינוק עד גיל 2 בחינם (יש לבקש מראש).

דירות מומלצות למשפחות ברומא

בהרבה מהמקרים אנשים מטיילים מעדיפים להשכיר דירה מאשר במלון (כשאני מטייל אני לפעמים גם נוהג לעשות כך). ברוב המקרים דירות יהיו יותר גדולות מחדרי המלון, יהיה מטבח כך שמי ששומר כשרות יהיה יותר נוח. יש המון מקומות לינה למשפחות ברומא בייחוד דירות, אבל גם פה צריך לשים לב לפרטים הקטנים, לאיכות וגם למיקום.

YourSuiteRome

דירות למשפחות באזור פיאצה נבונה קרוב לרובע היהודי ברומא

אחד מהמקומות האיכותיים ברומא לדעתי, יש להם מגוון דירות לבחירה החל מחדר עד 6 חדרים בדירה. כך שלפי ההרכב אתם יכולים לבחור את הדירה מהתאימה לכם. המקום נמצא כמה צעדים מפיאצה נבונה, 10 דק מהרובע היהודי וכמובן עד 10 דק מכל האטרקציות המרכזיות של רומא. ניתן לבקש מיטת תינוק עד גיל 1 בחינם!

Grotta Pinta

דירות גרוטה פינטה מקום לינה למשפחות ברומא

נמצא קרוב לקמפו דה פיורי, כ-5 דק מהרובע היהודי. גם להם יש מגוון דירות (פחות גדולות מאשר YourSuiteRome). חלק לדירות יש נוף מרהיב אל העיר, מקסימום נפשות 4 מבוגרים ו3 ילדים.

Navona Open Space Apartments

דירת פנטהאוז באזור הטרסטוורה עם מרפסת מתאים למשפחות

אם אתם מחפשים פנטהאוז ברומא,אז יש אפשרות כזאת. המקום מציע מגוון דירות וגם דירת פנטהאוז עם 2 קומות, מרפסת, מקום מרהיב למי שמחפש מראה יוקרתי ושקט (ל-6 נפשות). אין להם מבחר גדול של דירות אבל יש להם לרוב ל4 נפשות.

Casa Monticelli

דירות מונטיצ'אלי באזור הטרסטוורה מתאים למשפחות

למקום יש 3 דירות לבחירה, הדירה שנמצאת ברחוב Santa Maria in Monticelli היא הדירה הקרובה לקמפו דה פיורי והרובע היהודי, שאר הדירות נמצאות בטרסטוורה. כל הדירות הן עד 6 נפשות. בגדול כל הדירות ברמה מעולה, ונגישים לכל מקום במרכז העיר.

S.Apollonia Suite Trastevere

דירת 4 חדרים בטרסטוורה עם מרפסת חמודה

דירה 4 חדרים מרווחת וגדולה (110 מ”ר) אשר נמצאת באזור טרטוורה כ-10 דק הליכה לרובע היהודי. לדירה יש מרפסת חמודה עם נוף נחמד ורגוע. בדירה יש את כל הדברים שנחוצים בשביל מחייה לתקופה ארוכה.


זאת רק רשימה מצומצמת למלונות ודירות למשפחות ברומא. אם תחפשו באזורים הקרובים מהמקומות שהמלצתי אתם מסודרים מבחינת המיקום, רק תדאגו לקרוא את התגובות על המקום ולא סתם לקחת בגלל הדירוג.

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *