הארמון המלכותי של נאפולי

הארמון המלכותי של נאפולי

הארמון המלכותי המפואר של נאפולי, סמל של שפע ופאר השוכן ממש בלב העיר. מאחר ורוב התיירים נוטים לדלג על ארמון נאפולי עלה בי הצורך לרשום עליו כי יש לאתר היסטוריה מעניינת, ארכטיקטורה, ציורי פרסקו ומורשת עשירה.

40 דק נסיעה מנאפולי לקזרטה תביא אתכם לארמון המלכותי של קזרטה אחד מהארמונות הכי יוקרתיים והגדולים באיטליה! קראו עוד על ארמון קזרטה

מבוא על הארמון המלכותי של נאפולי

הארמון המלכותי בנאפולי (Palazzo Reale) נבנה במאה ה-17, מציג שילוב הרמוני של סגנונות בארוק וניאו-קלאסי. כבר לקראת הכניסה לאתר ניתן להתפעל מהחזית שלו, דיוק בפרטי העיצוב, הפסלים האלגנטיים אפילו מישהו שהוא לא חובב אומנות זה מחזה, אבל מה שמחכה לכם בפנים הוא הדבר הגדול!

זה היה מקום מגוריהם של המשנה הספרדים, האוסטרים,שושלת בורבון,הצרפתיים ולבסוף לאחר איחוד איטליה ב-1851 סבויה. בשנת 1919 הועבר ע”י מלך איטליה ויטוריו עמנואלה השלישי מסבויה לנכסי המדינה. כיום הארמון משתמש בעיקר כמתחם מוזיאונים, במיוחד הדירות המלכותיות, והוא מקום מקום מושבה של הספרייה הלאומית.

מה יש בתוך הארמון

בתוך הארמון המלכותי תוכלו לבקר ב”דירה ההיסטורית” (Appartamento Storico), המשמשת כמוזיאון, המכילה שלל חדרים, תיאטרון חצר, חדר הכנס, חדר מריה כריסטינה נסיכת סבויה והקפלה המלכותית המכילות יצירות מופת מאת אמנים מפרוסמים מעת הבורבון. בין האמנים היו: גוארצ’ינו, אנדריאה ואקארו,
מתיה פרטי, מאסימו סטנציונה, פרנצ’סקו דה מורה, בטיסטלו קרציולו, לוקה ג’ורדנו, פיליפו וניקולה פאליצי וקונסלבו קארלי.

מחוץ לארמון המלכותי ניתן להגיע לחצר הכבוד(Cortile d’Onore), הקרונות(Cortile delle carrozze) והגני הגג (Giardini Pensili) אשר נותנים הזדמנות לראות נוף מרהיב של מפרץ נאפולי ושל הר וזוב. מחצר הכבוד אפשר להגיע גם לגנים המלכותיים.

כרטיסים לארמון המלכותי


מלבד להארמון המלכותי בנאפולי יש עוד הרבה מה לראות, כתבתי כמה פוסטים שיעזרו לכם להעשיר את הטיול.

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *