מוזיאון לאונרדו דה וינצ’י ברומא

מוזיאון לאונרדו דה וינצ'י ברומא

אחד מהמוזיאונים המעניינים שחובה לבקר ברומא זה מוזיאון לאונרדו דה וינצ’י,חבל שהרבה מפספסים אותו. לאונרדו דה וינצ’י היה אחד המוחות הגדולים בהיסטוריה בזכות הישגיו המדהימים, גאונות ויצירתיות השופעת ונחשב כ”איש הרנסנס”.

קצת על לאונרדו דה וינצ’י

נולד במאה ה-15, היה איש אשכולות איטלקי, מפורסם בזכות כישרוניו כאמן,מדען וממציא בתקופת הרנסנס. הוא ידוע בעיקר בזכות ציורים כמו: “מונה ליזה” ו”הסעודה האחרונה” המציגים את שליטה שלו כאמן באור ובצל. תחומי העניין המגוונים של לאונרדו הובילו אותו לערוך מחקרים מדעיים, לצייר שרטוטים אנטומיים ולהגות המצאות חדשניות כמו מכונות מעופפות וכלי רכב משוריינים. המחברות שלו, הידועות בשם Codice Leicester, מספקות תובנות חשובות לגבי הגאונות שלו. מורשתו של לאונרדו ממשיכה לעורר השראה בדורות עם הטכניקות האמנותיות שלו, החקירות המדעיות והרעיונות בעלי החזון שלו.

לא סתם יש ברומא לא רק מוזיאון אחד אלא 3 מוזיאונים על לאונרדו דה וינצ’י! שעליהם אסביר בפוסט.

כמה מוזיאוני לאונרדו דה וינצ’י יש ברומא?

בעיר רומא שבה הוא התגורר תמצאו 3 מוזיאונים המוקדשים לאיש הרנסנס. פה אני רוצה קצת להסביר על מה כל אחד מהמוזיאונים ואיזה שווה לבקר ברומא (אחד יספיק). המלצה אישית ללכת לראשון או לשני ברשימה אבל לא לאחרון הוא ממש קטן ודיי מאכזב.

מוזיאון לאונרדו דה וינצ’י

המוזיאון נמצא במרכז העיר, בפיאצה דל פופולו (Piazza del Popolo 12). מוזיאון מקיף המוקדש ללאונרדו דה וינצ’י ברומא. צור אינטראקציה עם מכונות העשויות במיומנות המבוססת על הסקיצות המקוריות שלו ותתענג על ההעתקים של יצירות האמנות שלו.

חווית לאונרדו דה וינצ’י

המקום נמצא ברחוב דאלה קונצ’ילאציונה קרוב לוותיקן (Via della Conciliazione 19). תערוכה של תחומי העניין שלו והעבודה שלו שמחולקת ל-5 נושאיים החל מעתקים של המצאתיו, אומנות, מסרים שאשאיר שאותם פינחו.

תערוכת לאונרדו דה וינצ’י

תערוכת לאונרדו דה וינצ'י

לעומת זאת בפיאצה דאלה קנצ’לריה ליד קמפו דה פיורי (Piazza della Cancelleria 1). חוויה ויזואלית, יש פרוטוטיפים מעץ של עיצובים של דה וינצ’י משוכפלים עם דיוק וטכנולוגיה מודרנית. המקום עצמו חמוד אבל העדפתי את הראשון או השני במקומו.

מוזיאון לאונרדו דה וינצ’י בפירנצה

במידה ואתם נוסעים לפירנצה. ניתן לבקר במוזיאון לאונרדו דה וינצ’י שמה. כרטיסים למוזיאון לאונרדו דה וינצ’י בפירנצה.

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *