כרטיס סים מקומי בטביליסי

כרטיס סים מקומי בטביליסי

כאשר מטיילים בעיר שלא מכירים, אחד מהדברים הכי חשובים כיום זה חיבור לאינטרנט, ז”א כרטיס סים מקומי שתוכלו לנווט בטבליסי מבלי לאבד את עצמכם. בפוסט אפרט איפה ניתן לרכוש כרטיס סים מקומי בטביליסי, איפה הכי משתלם, אילו ספקים יש ואיזה ספק הכי טוב בגאורגיה.

עוד לא יודעים מה יש בטביליסי? קראו את הפוסט מה לעשות בטביליסי (יש הרבה מקומות שלא כתובים בבלוגים אחרים). אל תשכחו להוסיף לטיול שלכם את הדרך הצבאית הגאורגית (טיול חובה למי שרוצה להגיע לקזבגי), תוכלו לעשות להגיע עצמאית לקזבגי – קראו איך להגיע מטביליסי לקזבגי.

היכן לרכוש כרטיס סים מקומי בטביליסי

בטביליסי קל למצוא איפה מוכרים כרטיס סים, אבל! לא צריך ישר לקפוץ לקנות בשדה התעופה של טביליסי, המחיר הרבה יותר יקר והחבילות אינטרנט דיי קטנות לעומת מה שניתן למצוא במרכז העיר.

כרטיס eSim

אחת הפריצות דרך הטכנולוגיות הסוללר כרגע זה ה-eSim. בהרבה טלפונים חדשים (לא כולם) יש שבב אשר מובנה והוא מתפקד ככרטיס Sim והוא מאפשר הפעלה וניהול מרחוק של מספר פרופילי ספק ללא החלפה של כרטיסי eSim. מגניב, לא? מצרף תמונה של המכשירים הנתמכים ב-eSim.

esim-טביליסי-מכשירים-נתמכים
מכשירים נתמכים ב-eSim

ההפעלה של ה-eSim פשוטה, בוחרים חבילה לגאורגיה, מורידים את האפליקציה ומפעילים לפי ההוראות (יש גם בעברית).

מבצע עד סוף אפריל (30.04.24), תרכשו עכשיו תפעילו ביעד מתי שתצטרכו!
למשתמשים חדשים הנחה של 15 אחוז – קוד APR15
למשתמשים קיימים הנחה של 10 אחוז – קוד APR10

כרטיס סים מקומי פיזי בטביליסי

כרטיס סים פיזי ניתן להשיג בכל ספקי התקשורת בגאורגיה שהן:

  • MagtiCom: ידועה בכיסוי הנרחב והשירות האמין שלה, MagtiCom עומדת כאחת מספקיות הטלקום האמינות ביותר של גאורגיה. ממליץ עליה מנסיון בכל הנסיעות שלי!
  • Geocell: עם תעריפים תחרותיים ומגוון תוכניות נתונים, Geocell נותרה בחירה פופולרית בקרב מטיילים המחפשים תקשורת זולה ויעילה בטביליסי.
  • Cellfie: למטיילים שמעדיפים עלות נוחה מבלי להתפשר על האיכות, Cellfie מציעה פתרונות כרטיס SIM ידידותיים לתקציב אידיאליים מתאים גם למי שמטייל מחוץ לעיר טביליסי.

היכן לרכוש את הכרטיס סים הפיזי בטביליסי?

כמו שאמרתי בהתחלה, עדיף להימנע מלרכוש בשדה התעופה עקב המחיר והתמורה הלא משתלמת.

יש להביא דרכון למי שעושה את הכרטיס סים.

  • בשדרות שותא רוסתוולי – MagtiCom – נווט אותי
  • ברחוב אורטקלה גורגאסאלי – MagtiCom – נווט אותי
  • ברחוב קוטה אפקזי ממש לא רחוק מכיכר החירות – Cellfie – נווט אותי

לאחר שהפעלתם את הכרטיס סים, במקרה ופספסתם את הפוסט מה לעשות בטביליסי. במידה ואתם מחפשים לצאת ליום טבע לנופים עוצרי נשימה ממליץ על טיול בדרך הצבאית הגאורגית.

אל תשכחו לדאוג לדברים הקטנים כמו סים, בכדי למקסם את כמות הדברים שתרצו לראות! במקרה ועוד סגרתם טיסה, קראו טיסות לטביליסי שם הרחבתי על כל החברות שמבצעות טיסות ישירות.

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *