איך להגיע משדה התעופה בטביליסי למרכז העיר

איך להגיע משדה התעופה בטביליסי למרכז העיר

כשמגיעים ליעד חדש זאת שאלה שתמיד רלוונטית ואף חשובה שלא יהיו הפתעות ולא ירמאו אתכם. בפוסט אפרט על כל הדרכים איך להגיע משדה התעופה בטביליסי למרכז העיר או ישירות אל המלון.

מאחר וטסתי לגאורגיה כבר 4 פעמים אני יכול לשתף אתכם את המידע והנסיון שצברתי כיצד לחסוך לכם מרמאיות שקורות באופן דיי קבוע בשדה התעופה. בנוסף אין הרבה מידע מעודכן ונכון.

מחפשים דרך מהירה וזולה להגיע למרכז העיר/לשדה התעופה בטביליסי?

מנסיון אישי, אתם יכולים לתאם הסעה פרטית משדה התעופה בטביליסי למלון עם החברה הגאורגית GoTrip. מעבר לשדה התעופה הם מספקים שירות טיולים עם נהג צמוד שבו אתם יכולים לבחור נקודות עצירה, קראו עוד על הטיול שעשיתי איתם בדרך הצבאית הגאורגית.

יתרונות של השירות שלהם: אין צורך לשלם מראש, שירות מקצועי, הנהג מחכה בזמן והתשלום במזומן בסוף הנסיעה במטבע לארי.

המטבע המקומי בגאורגיה הוא לארי (GEL).

במקרה ויותר נוח לכם לשלם מראש או כי אין איתכם לארי, ממליץ על השירות WelcomePickup.

עם 2 החברות הנסיעה בערך 30 דק’.

איך להגיע משדה התעופה בטביליסי למרכז העיר

אוטובוס משדה התעופה בטביליסי למרכז העיר

אוטובוס משדה התעופה בטביליסי למרכז העיר

אחת הדרכים הזולות להגיע למרכז העיר היא באמצעות האוטובוס. התחבורה הציבורית דיי טובה בגאורגיה ובמיוחד הקו משדה התעופה שנוסע למרכז העיר, זאת אפשרות זולה, בטוחה ונוחה אם אתם מגיעים ללא מזוודות כבדות, לא מוקדם מידי או מאוחר בלילה.

במידה ויותר נוח לכם לסגור הסעה מראש, כמו שהמלצתי, קחו דרך WelcomePickup או GoTrip (במידה ויש לכם לארי במזומן).

במידה ונוח לכם על האוטובוס, הקו הוא 337, כמו בתמונה. האוטובוס פעיל מ-7:00 עד 23:00, נוסע בתדירות של כל 20 דק. הוא יוצא מהבניין הבא, איך שאתם יוצאים מהשדה התעופה, פונים ימינה וממשיכים עד הסוף עד שתראו שלט של אוטובוס.

הנסיעה למרכז בערך 60 דק’, תלוי בפקקים. את הכרטיס לא קונים מהנהג, רק עם כרטיס אשראי במכשיר של האוטובוס (יוצא בערך 2 ש”ח לבנאדם). הקו עושה כמה עשרות תחנות והתחנה עוצרת ב Freedom Square (כיכר החירות), ממשיך ברחוב שותא רוסתוולי ומסיים בתחנה המרכזית.

הסעה פרטית משדה התעופה בטביליסי למלון

gotrip שירות הסעות בגאורגיה לטיולים עם נהג צמוד או הסעות לשדה התעופה למלון
שירות הסעות משתלם משדה התעופה למלון וההפך

בין אם אתם זוג, קבוצה או אפילו קבוצה גדולה של 14 אנשים. עם החברה הגאורגית GoTrip או WelcomePickup ניתן להזמין הסעה פרטית החל מ-65 ש”ח שזה ממש משתלם כי הנהג כבר יחכה לכם,יהיו לכם את כל הפרטים של הנהג, לא צריך להתווכח על מחיר כי הכל רשום מראש ובמידה ויש עיכוב הנהג מעודכן ולא צריך לעדכן אותו.

תדאגו לסגור מראש את ההסעה ולא לחכות לרגע האחרון, בעונת התיירות במיוחד. בעת מילוי ההזמנה תתבקשו לציין את שם המלון ופרטי הטיסה

שירותי מוניות משדה התעופה טביליסי למלון

עוד דרך שהיא לא יקרה להגיע למלון – מונית. מוניות בגאורגיה היא אחת הדרכים הזולות להתנייד, גם כאשר זה מגיע לשדה התעופה. אבל! צריך להיזהר כי יש הרבה רמאים, תעקבו אחרי הפוסט ואתם תהיו בטוחים!

אני השתמשתי תמיד באפליקציית Bolt, וממליץ אותה להוריד אותה מראש, להירשם ולאמת את החשבון ולהכניס את פרטי האשראי. יש עוד אפליקצייה שנקראת Maxim גם היא טובה אבל Bolt המועדפת עלי.

יש WIFI בשדה התעופה בטביליסי, קרו מקרים שהם חוסמים את האינטרנט להזמנת מונית דרך האפליקציות. במקרים כאלה צריך VPN או סים מקומי. קראו הפוסט על סים מקומי בטביליסי.

אף פעם אל תנסו להגיע להסכם עם נהג מונית בשדה התעופה, רובם רמאים ויקחו סכומים פי 10, אל תאמינו אפילו שיגיד בהתחלה קצת. אם מזמינים מונית זה רק דרך האפליקציה!


איך לחזור לשדה התעופה טביליסי מהעיר

אוטובוס מהעיר לשדה התעופה הטביליסי

כמו שהקו 337 נוסע למרכז כך הוא גם חוזר, יש כמה כמה תחנות בשותא רוסתוולי, מול החנות H&M בכיכר החירות וממשיך עד לשדה התעופה. האוטובוס לא עוצר בעיר העתיקה באזור קאלה.

הנסיעה בערך שעה, במצב שאין פקקים. שימו לב שצריך להיות שעתיים לפני ההמראה בשדה התעופה (ע”פ שדה התעופה בטביליסי).

הסעה פרטית מהמלון לשדה התעופה

הסעה פרטית לשדה התעופה שכבר כוללת את האיסוף שלכם מהמלון. כמו שציינתי בפוסט ניתן להזמין את השירות דרך GoTrip או WelcomePickup.

מונית מהמלון לשדה התעופה

אל תנסו לתפוס מונית עם הרמת יד או להזמין דרך המלון, לוקחים מחיר מוגזם! תסגרו מונית דרך אחת האפליקציות כגון Bolt, יש להם זמינות 24/7.

פוסטים לטיול מושלם בטביליסי

יש המון מקומות לראות ואטרקציות בטיביליסי, תוכלו לקרוא בפוסט מה לעשות בטביליסי. אחד הטיולים שחובה לעשות כאשר אתם בטביליסי זה טיול בדרך הצבאית הגאורגית לקזבגי.

עוד פוסטים שימושיים שיעזור לכם להכין את הטיול המושלם:

איפה לסגור מלון בטביליסי?

יש אזורים שונים שניתן לסגור בהם מלון, אבל האזור שאני התחברתי אליו זאת העיר העתיקה. באזור יש בית כנסת, ההתניידות בעיר מאוד פשוטה ונוח להגיע לכל מקום בהליכה.

Sharden Villa Boutique Hotel – בית המלון ששהייתי בו בפעם הראשונה בטביליסי, וטוב שהיה כך! הבחירה הכי טובה שהייתה מכל הבחינות, שירות מעל למצופה, חדרים ניקיים, כל יום מנקים את החדר (אפשר לבקש גם שלא ינקו) בכל פעם שמנקים משאירים בקבוקי מים. המיקום שלו בלב העיר העתיקה ליד מידן. ארוחת בוקר בקומה העליונה עם נוף פנורמי לעיר. הארוחה טעימה עם מגוון של פירות, ירקות, גבינות ,נקניקים, חביתה שהם מכינים במקום ברגע שמבקשים, קורוסונים ושתיה חמה כמובן. יתרון נוסף שהצ’ינג’ הכי טוב נמצא ביציאה מהמלון נקרא VALUTO. עמוד המלון


TbiliSee Hotel – בפעם השנייה החלטתי לנסות את המלון הזה, גם הוא ענה על הציפיות שלי. ארוחת בוקר מגוונת, מיקום מרכזי לא רחוק מהמלון שהייתי בפעם הראשונה Sharden Villa


Boutique Hotel , גם למלון הזה הארוחת בוקר עם נוף פנורמי. שירות חדרים מצויין כגון הניקיון. היתרון שיש למלון זה שיש להם גם מסעדה לא רעה בכלל! עמוד המלון

פוסטים שיכולים לעניין אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *